Thursday, March 18, 2010

Macam mana ni..

Bermacam2 perkara yg bermain difikiran ni.. Ak listkan la perkara2 itu senang untuk tatapan, ringkas dan padat;

1. Kerja- dokumen yg xpernah nk siap2 sbb ak jer yg kene buat. kerjasama dari pihak lain kureng.. so ak la kene pg mengadap dorg jer tiap2 ari..

2. Duit - ak ni, asyik pk mcm mana nk jadi kaya ni. tiap ari pg nk buat niaga itu ini, salah satu nyer pertandingan cornetto ni. korg tolong la vote untuk kitaorg.. plz

3. Ketenangan - sejak kebelakangan ini, ketenangan ak berkurang.. xdpt berehat.. nk pg jalan dgn kwn2, tp ader hal lain yg ader gak la bersangkut paut dgn keje.. (asyik2 keje)

4. Masa - ak rasa macam ak ni xder masa untuk diri ak sendiri.. mcm pg mancing ker, berkhelah ker.. so ader la activity luar kn..

5. Dan lain2 hal yg kecik2 la.. byk plak nk explain..

Serabut kepala ak ni, memikirkan hal2 ini.. Ak nk buat perniagaan, xder modal.. tp semangat dh ade.. semangat jer, mana cukup nk berjaya (realiti la)..

So, ak dalam keadaan xtenteram.. tgh nk mencari sesuatu yg boleh memberi diri ini kepuasan, semangat dan juga harapan.. setakat ini, ak hanya mampu berdoa untuk meminta pertolongan dariNYA.. moga, dipermudahkan perjalanan hidup ku ini.. AMIN

Thursday, March 11, 2010

seyes ak nk pengsan

aduhai.. naper la arini byk sgt keje..
tula la, lembab sgt buat keje..
kan dah bertimbun keje..
rasanya ak mmg tido kat pejabat jer ni..

tp scary gler ooo tido dlm pejabat tu..
mlm ni mlm jumaat..
biar btul nk tdo..

ah, siapkan keje cpat... ader masa plak nk blog..
come on hanif, come on..
siapkan keje ko yg berlambak tu..

ok, sempat ak meluahkan perasaan
buat keje la now
bye...


p/s : mati ak esok kene marah dgn bos sbb xsiap one page report.. siapkan gak mlm ni...!!!